Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Παρουσίαση στον Δομοκό 13.08.2013




Στις 13.08.2013 και ώρα 20.00 σε μια γωνία του Δομοκού πραγματοποιήθηκε η πρώτη παρουσίαση του βιβλίου ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΨΙΘΥΡΟΙ. Στο βιβλιοπωλείο Ζώτος σε κλίμα οικογενειακό και αρκετά βολικό παρουσίασε η Κωνσταντίνα Καντζιού το πρώτο της πόνημα. Σε αυτό συνέβαλαν ο ιδιοκτήτης και οργανωτής της εκδήλωσης κ.Νίκος Ζώτος και οι υπόλοιποι συντελεστές, όπως το φροντιστήριο "Σύζευξη" και ο Σύλλογος Γυναικών "Φιλαρέτη". Προλόγισαν την νεαρή Κωνσταντίνα οι κ.Βάσω Ζερβού(Φιλόλογος), Μαίρη Γκούβα(Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών "Φιλαρέτη") και ο κ. Καραμήτρος(Καθηγητής). Η παρουσίαση κινήθηκε σε φιλοσοφικά πλαίσια, με ενδιαφέροντα σχόλια και παρατηρήσεις πάνω στο έργο της συγγραφέως και πάντα πολλή στήριξη και αγάπη από τους συντοπίτες της.




Περιμένοντας και συζητώντας

Σε λίγο θα γεμίσει

Οι τέσσερις ξαδέρφες

40 αντίτυπα του βιβλίου 

Μητέρα και κόρη (υπάρχει ομοιότητα δεν συμφωνείτε;)

Το βιβλιοπωλείο εξωτερικά

Το βάθρο των βιβλίων

Τι σας έλεγα; Γεμίζει..

Λίγο πριν την παρουσίαση.

Λίγη αναμονή ακόμα..

Και λίγο ακόμα..

Και να΄μαστε ξεκινήσαμε..

Η κ. Γκούβα, ο κ. Καραμήτρος, εγώ και η κ. Ζερβού

Είχαμε γερουσία αλλά νεολαία 

Πρώτη φορά υπογράφω.

Και υπογράφω..

Και υπογράφω με παρέα την οικογένεια.

Αλλά μάλλον τελικά ήμουν πολύ αργή!











5 σχόλια:

  1. κωνσταντίνα μου γλυκιά πολλά συγχαρητήρια για την παρουσίαση του βιβλίου σου :) η παρουσίαση στο blog? super.. χαχα :) keep going. φιλιά πολλά Έφη, Καλλιρρόης sister ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εφάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!! συγχαρητήρια και σε σένα για την εξαιρετική δουλειά στο δικό σου blog. Σε παρακολουθώ να ξέρεις!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωνσταντίνα μου, χίλια μπράβο :)
    Καλή επιτυχία για φέτος και πολύ κουράγιο ! Μην αφήσεις τίποτα να σε ρίξει ;)

    http://prettyandelectric.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Όπως το είπες κουράγιο και υπομονή! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή